5 טיפים לגידול חתולים מאושרים

1. היגיינה

חתולים הם יצורים נקיים להפליא, המקפידים לנקות את עצמם יומיום במשך דקות ארוכות לפחות. מה הצד שלכם בסיפור? ובכן, מומלץ לסרק את פרוותם באמצעות מסרק מיוחד.

שתי תועלות מצוינות שייצאו לכם מזה: הראשונה היא מניעה של חדירת גושי השיער לבטנו של החתול והשניה היא פחות פרווה ברחבי הבית.

2. ארגז חול בטוח ונקי

ודאי שמת לב שחתולים ממהרים לרוץ ולהשתמש בארגז שלהם לאחר שהוא מנוקה. חתולים לא אוהבים לעשות את צרכיהם במקום מלוכלך, חשוב לזכור.

כשאתם בוחרים את החול לארגז, העדיפו שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה וכמובן גם לבעל החיים. מקמו את הארגז במקום שקט ומעט מרוחק, בכ״ז, קצת פרטיות.

3. מזון ומים

תזונה לא נכונה תוביל, בסופו של דבר, לבעיות בריאות אצל החתול.

מי שתיה נקיים ואוכל מאוזן – אלה מרכיבים חיוניים הדרושים לשמירה על בריאותם של החתולים שלכם.

4. מתקן גירוד

רוצים לשמור על יחסים מצוינים עם החתול שלכם? זו התשובה. הניחו מתקן גירוד שווה בחלל שהחתול מרבה לשהות בו וביי ביי רהיטים קרועים. תודו לנו אחר כך.

5. סירוס ועיקור

סרסו ועקרו את החתולים שלכם – ככה, כמו שזה נשמע. חתול לא מסורס סביר שיהיה תוקפני יותר, יסמן טריטוריה, ינסה לברוח וכו׳. גם חתולה מיוחמת תרגיש מתוסכלת והתנהגותה, איך לא, תהיה בהתאם.

חשוב שתדעו שלסירוס יתרון נוסף – מניעה של מחלות שונות ולא סימפטיות בעליל.

רוצים לדעת עוד על החתול שלכם או להתעניין בתוכנית החתולים שלנו? ממליצים בחום.

אנחנו כאן בשבילכם.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם