״פיכס, חורף!״

יש כלבים שהחורף מאתגר אותם מאוד וגורם להם לחוסר שקט, לאי נוחות ולשינויי התנהגות כאלה ואחרים. בדיוק עבורכם, ריכזנו 3 נקודות שחשוב שתקחו בחשבון.

  • עבור חלק מהכלבים, שלוליות הן בגדר אויב – הם לא רוצים ללכת לצידן או לדרוך בתוכן, אפילו לא טיפה וגם לא בקצה הציפורן, ולכן הם נוטים להימנע מעשיית הצרכים בעת טיולים במזג אוויר רטוב. מה עושים? במקרים כאלה כדאי לנסות לרדת עם הכלב לטיולים באזורים שלא הורגל בהם עד עכשיו, לאתר פינות חמד נטולות שלוליות (הלו, זה ישראל פה!) ובמידת הצורך, גם לצמצם את טווח הזמנים בין טיול לטיול כדי להקל על תהליך הדרגתי של הסתגלות.
  • יש שסבורים שמכת הטפילים (הידועים גם כפרעושים וקרציות) מתמתנת בחודשי החורף, אבל חשוב שתדעו שדווקא נוח לחבר׳ה האלה להתמקם במצע הנוח, בבית המחומם והנעים. למי לא, בעצם? אז מה עושים? בודקים לעיתים תכופות את הפרווה של כלבכם, מברישים אותה היטב וגם מגלים מודעות לתדירות בה הוא מתגרד. אם מצאתם טפילים כאלה או אחרים, הקפידו להיוועץ בווטרינר כדי לטפל ברעה החולה הזאת על הצד הטוב, המהיר והבריא ביותר עבור הכלב שלכם.
  • לא משנה כמה גדולה ומרווחת המרפסת בדירה שלכם או שהפרגולה בחצר האחורית מכסה את רוב הגינה, לא משאירים כלב בחוץ כשיורד גשם וכשמזג האוויר סוער. מצבים כאלה יכולים להשפיע בצורה ניכרת על התנהגותו, לייצר אצלו חרדה, פחד ותוקפנות יתר. מה עושים? פשוט לא עושים את זה. גם ככה נעים יותר להתכרבל יחד מול נטפליקס, לא?

אם הכלב שלכם מתנהג בצורה שאינה אופיינית לו, מומלץ לפנות אל הווטרינר המטפל ולרדת לשורש הבעיה – למען איכות החיים של כולכם. אנחנו כאן לכל שאלה ומאחלים חורף בריא, בטוח ומכורבל במיוחד.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם