קיץ של חתולים

חציו של אוגוסט אמנם כבר מאחורינו, אבל זה לא גורם לאקלים הישראלי לרחם עלינו או לעשות סימנים של הקלה ולכן

ריכזנו עבורכם כמה נקודות שיאפשרו לכם לטפל בחתולים שלכם על הצד הטוב ביותר, גם בימי השרב הקיצוניים, להקל עליהם ולספק להם את כל מה שהם צריכים כדי להיות בריאים ומאושרים.

יצאנו לדרך

  • חתולים ארוכי פרווה דורשים סירוק מוקפד לפחות פעם בכמה ימים. המשקיעים שביניכם – דעו שניתן לסרק על בסיס יומיומי. אם יש בעיה של קשרים מרובים, יש לדאוג לספר את החתול בצורה מקצועית, רצוי אצל מי שקיבל המלצות ומחמאות על עבודתו.
  • חשוב להקפיד על מיים טריים ונקיים במשך כל היום וכן להחליף אותם באדיקות מדי יום ביומו. חתול שלא שותה מספיק מים עלול לפתח שתן מרוכז מאוד ולסבול מדלקות בדרכי השתן ואף חמור מכך.
  • חתולים אוהבים לצרוך מים זורמים, ולרוב יעדיפו אותם על פני מים עומדים. הם ישמחו לגלות מקורות חדשים ברחבי הבית, ולכן כדאי לפזר מספר קערות מים לחתול ברחבי הבית. במידה והחתול שלכם ממעט לשתות, מומלץ לשקול רכישה של מזרקת מים מיוחדת לחתולים, כזו שמזרימה את המים על גבי כדור או כזרם דק. את מי המזרקה ניתן להחליף מדי יום כדי שיהיו טריים ונקיים.
  • החום הקיצוני, העלייה בלחות ושאר הנתונים הסביבתיים תורמים באופן משמעותי לשגשוגם של טפילי עור שונים ומשונים, שבראשם כמובן הפרעושים. הקפדה על ניקיון, בדיקה תדירה של הפרווה וגם טיפול בתכשירים שהווטרינר המטפל ממליץ עליהם, אמורים לעשות את העבודה ולמנוע מכת פרעושים.
  • בימים חמים במיוחד, חתולים עשוים לאכול פחות מהכמות הרגילה. בדרך כלל מדובר בחוסר תיאבון שמקורו בירידה במטבוליזם של הגוף, כניסיון טבעי לשמור על חום גוף נמוך יותר. ועדיין, יש לשים לב לכך שהחתול אוכל במידה מספקת ואם יש ספק, לא להסס ולהתייעץ עם גורם מקצועי.

מאחלים לכולכם המשך קיץ בטוח, בריא ומלא בגרגורים.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם