5 דברים על תזונת חתולים שחשוב לדעת

אין לנו ספק שאתם אוהבים את המגרגרים שלכם מכל הלב.

על מנת שתוכלו להעניק להם את הטוב ביותר שמגיע להם וליהנות מהם שנים ארוכות ובריאות, ריכזנו 5 נקודות חשובות שחשוב שתדעו ותיישמו בנושא התזונה שלהם, שהיא אחד הפרמטרים העיקריים והחשובים בשמירה על רווחתם.

יצאנו לדרך

  1. מכיוון שחתולים הם בעלי חיים של הרגלים, מומלץ לסגל עבורם שגרת האכלה קבועה: להגיש להם מזון רטוב בשעות קבועות ובתדירות קבועה, ובמקרה של מזון יבש, להחליף את המזון שלא נאכל אחת ל-24 שעות.
  2. חשוב-חשוב – חשוב לדאוג להימצאות של מים טריים באופן קבוע. אם אתם מוצאים את החתול שלכם מעדיף את הברז באמבטיה על פני הקערית הפרטית והמסוגננת שלו, שווה לשקול להוסיף מזרקת מים שתעודד אותו לשתות יותר.
  3. למרות האגדה האורבנית – בואו נדבר על מוצרי חלב… בקרב רבים, הנטייה הטבעית והאינסטנקטיבית היא לפנק את החתול בקערת חלב או בגבינה לבנה. האמת היא שמלבד חלב האם אותו הם יונקים כגורים, חתולים בוגרים מפתחים רגישות גבוהה ללקטוז ומערכת העיכול שלהם לא יכולה לפרק כמויות גדולות מדי שלו. לכן, מוצרי חלב יגרמו להם, בין היתר, לבעיות עיכול ולשלשולים.
  4. אל תתנו לחתולים שלכם עצמות עוף או עצמות דגים. אלא אם אחד מתחביביכם הוא טיול לילה בשדה מוקשים צפוף. סתימת מעיים, חנק, קרעים בקיבה, דימומים פנימיים…

אין צורך להמשיך, נכון?

  1. למרות מה שהאינטואיציה שלנו אומרת לנו, חיית מחמד כחתול תשגשג מבחינה בריאותית וחברתית, גם אם תאכל את אותו מזון כל חייה.

מזון החתולים המסחרי נחשב לבחירה הטבעית עבור חתולים כיוון שהוא מכיל בתוכו את כל מרכיבי התזונה הדרושים ובכך מעניק להם תזונה מלאה ומאוזנת.

רוצים לגוון ולצ׳פר? עשו זאת באמצעות הוספת שימורים איכותיים שונים למזון היבש הקבוע שלהם.

רוצים לדעת יותר על התזונה המתאימה לחתול הפרטי שלכם?

נשמח לייעץ ולכוון אתכם. פנו אלינו, אנחנו כאן בשבילכם.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם