6 שאלות שאתם רוצים לשאול את הווטרינר שלכם

מקבלים הודעת סמס מהמרפאה, מרימים טלפון, קובעים תור, מביאים את הכלב בזמן, הופה חיסון והיידה הביתה.

העניין הוא שיש כמה דברים שייתכן שתרצו לשאול את הווטרינר שלכם בעת הביקורים התקופתיים עם חיות המחמד שלכם, ולכן ריכזנו עבורכם 6 שאלות שכדאי לשאול את הווטרינר המטפל:

אף פעם לא מזיק לוודא כי האהוב על ארבע קיבל את כל החיסונים והעניינים הנדרשים ובזמן.

במקרה הטוב, פרעושים וקרציות הם מטרד ובמקרה הפחות טוב ואף הרע ממש, הם עלולים להעביר מחלות ולהוות סכנה ממשית לחיות המחמד שלכם ואף לכם. כיוון שיש אפשרויות רבות ומגוונות להתמודדות עם התופעה ולכן כדאי לשאול את הווטרינר על מה הוא ממליץ לחיית המחמד שלכם, בהתחשב בנתונים שלה, באורח החיים שלה וכמובן בהסתמך על נסיונו עם החומרים הללו.

בעיות שיניים הן סיפור ידוע, מוכר ונפוץ בקרב חיות מחמד. הערכה תקופתית של מצבו הדנטלי של הכלב או החתול שלכם יכולה לסייע בפתרון הבעיה לפני שהיא הופכת לבעיה גדולה יותר, קשוחה יותר, מורכבת יותר וגם יקרה יותר.

לכל חיית מחמד יש טווח משקל המתאים לגזע שלה, לגיל ולגודל הכללי שלה. ברגע שתדעו שבעל החיים שלכם מחוץ לטווח, לכאן או לכאן, תוכלו לעשות משהו בנדון,

כמו למשל להרבות בפעילות גופנית, לשנות את הרגלי התזונה או את המזון שהיא צורכת וכו׳.

 
 

זה לא יוצא דופן או נדיר במיוחד שעם הגיל מתפתחים בקרב חיות המחמד מיני גושים ובליטות. אממה, זה ממש לא אומר שאפשר להקל בזה ראש. ההיפך הוא הנכון. הראו לווטרינר המטפל כל גוש, בליטה, שומה או נגע שזיהיתם בבעל החיים שלכם. הוא יוכל לקבוע מה לעשות עם המידע והאם נדרשות בדיקות כלשהן כדי לוודא במה מדובר ומה הלאה.

בדיקות תקופתיות הן ה-זמן לשאול את הווטרינר שלכם האם כל ההתנהגויות המוזרות שזיהיתם אצל חיית המחמד שלכם הן בגדר הנורמה או שמעידות על בעיה טורדנית כלשהי.

לסיום, חשוב לנו שתדעו שכאשר מערכת היחסים ביניכם לבין הווטרינר המטפל מושתתת על אמון, פתיחות ותקשורת בריאה, כולם יוצאים נשכרים.

נשמח לענות על כל שאלה ולראות אתכם במרפאתנו. צרו איתנו קשר ונתראה בקרוב.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם