איך לבחור פנסיון לכלב?

החלטתם להתאוורר ולרענן את השגרה עם חופשה משפחתית? איזה כיף לכם!

רגע לפני שאתם שוברים את הראש מה לעשות עם כלבכם, הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתנסה לסייע לכם בבחירת הסידור המתאים עבורו.

אז מה זה בעצם הפנסיון הזה שכולם מדברים עליו? מה ההבדלים ביניהם? ואיך זה עובד בכלל?

ובכן – ראשית נבחין ונבדיל בין פנסיון רגיל לפנסיון ביתי.

כשמדובר בפנסיון רגיל, לרוב יהיה מדובר במקום גדול בו עובדים מספר אנשי צוות והוא בנוי כך שיוכל לאכלס מספר רב של כלבים. לעיתים הם מוחזקים בחללים מגודרים או במכלאות ובשעות מסוימות נהנים מטיולים ומזמן משחק בחוץ.

כשאנו מדברים על פנסיון ביתי, לרוב יהיה מדובר באדם פרטי אשר שומר בביתו על כלב (או כלבים), ללא כלובים ועל כל המשתמע מלשהות בבית פרטי או בדירת מגורים.

לרוב נעדיף פנסיון ביתי כיוון שהיחס אישי יותר, תשומת הלב אינה נחלקת בין מספר רב של כלבים והסביבה רגועה יותר עבור כלב שגם כך עובר חוויה לא קלה

בסופו של דבר, המטרה היא שתצאו לחופשה ותהנו ממנה וברור לנו לגמרי שתוכלו לעשות זאת רק בידיעה שכלבכם מטופל, מוגן, בריא ושלם.

אז איך תדעו האם הפנסיון שאתם בודקים הוא הנכון עבור כלבכם?

  • הקפידו לשאול כמה שיותר שאלות, רק כך תוכלו לקבל תמונה מלאה על אופי המקום.
  • בחנו את המקום בקפדנות – בשביל להתרשם באופן יסודי גם את הפנסיון וגם את בעליו. עליכם להגיע לפני שאתם יוצאים לחופשה ולבדוק בעצמכם את רמת ההיגיינה, שטח המקום, ההקפדה הבטיחותית וההתייחסות של בעל הפנסיון והצוות לכלבים.
  • בדקו מהם נהלי החירום במקום – שאלו את הבעלים מה הנוהל במידה והכלב שלכם לא מרגיש טוב או זקוק לטיפול דחוף, כיצד מתייחסים למקרי נשיכה או ריב בין כלבים.
  • המלצות – בקשו המלצות ברשתות החברתיות, במקום העבודה, מקרובי משפחה ובכלל, ממי שרק אפשר, כולל הווטרינר הסמוך למקום מגוריכם…
  • אם אפשר, התייעצו עם מאלף שאתם סומכים עליו.
  • עדכונים שוטפים – שאלו האם ניתן לקבל תמונות וסרטונים של הכלב שלכם על בסיס יומיומי.

אם תרצו להתייעץ איתנו ולקבל המלצות, נשמח לסייע לכם.

שתהיה חופשה נעימה!

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם