זמן לשחק

לא סתם נאמר שכלבים הם חבריהם הטובים ביותר של בני האדם. הם קופצים עלינו משמחה כשאנחנו מגיעים הביתה, הולכים אחרינו לכל מקום, מחכים ליד הדלת שנצא מהשירותים ונמצאים לידינו באש ובמים, בטוב וברע. אין עליהם!

כאחראים לשלומם, לבריאותם ולרווחתם, חשוב שתדעו שמשחק הוא אחד הדברים החשובים בשגרה היומית של הכלבים שלכם.

למה, איך וכיו״ב – במקרה הכינונו מראש…

  • משחק היא דרך מצוינת ללמד את הכלב שלכם להקשיב לכם. ככה, בשקט בשקט, בלי שהכלב שם לב, אתם מתרגלים משמעת תוך כדי משחק והופכים את תרגילי המשמעת למשחקיים, מהנים ומתגמלים.
  • תנו לו לנצח! אנחנו יודעים, אתם אלופים, תותחים, בלתי מנוצחים ומופלאים בקטע אחר. אבל שימו לעצמכם למטרה ״להפסיד״ מדי פעם – ובכך לאפשר לכלב שלכם לזכות, מה שיתרום לביטחון העצמי שלו ולתחושת ההישג, ממש כמו בקרב ילדים.
  • ניצח? אל תחטפו לו מיד. עדיף שתחכו שישחרר את הצעצוע מרצונו ואז תמשיכו לשחק. עם הזמן ילמד לעזוב את הצעצוע יותר ויותר מהר כי הרי אין דבר שהוא רוצה יותר משהמשחק יימשך.
  • אל תשאירו את כל הצעצועים מפוזרים ברחבי הבית. ברגע שהכלב נחשף אליהם ״על הדרך״ ועל בסיס קבוע, הם הופכים לפחות אטרקטיביים עבורו, מובנים מאליהם, חלק מהתפאורה הפחות מסקרנת של הבית. מומלץ להשאיר שניים או שלושה צעצועים לשימושו בכל עת וכל 3-4 ימים לעשות רוטציה, כדי שהמוטיבציה והחשק יתחדשו כל פעם מחדש.
  • לבד או ביחד? שאלה טובה. תאכלס, הכי טוב ביחד וגם הכי כיף. אממה, אנחנו מאמינים שיש לכם גם כמה מחויבויות שכוללות יציאה מהבית, כמו עבודה, קניות, הסעות, סידורים וחיים באופן כללי. זה בעצם אומר שחשוב שהכלב שלכם יידע לשחק גם כשאינכם בסביבה. עכשיו, לרוב לא תראו כלב שמשעשע את עצמו עם כדור יותר מדקה או שתיים, כיוון שזה סוג של משחק שדורש שניים. לעומת זאת, הכלב שלכם ישמח להעביר את זמן הלבד שלו בלעיסות ובכרסומים, כך שחשוב לוודא שלפחות אחד מהמשחקים שתשאירו לו יהיה משחק נשיכה, עצם לעיסה או קונגו, כך יוכל להעסיק את עצמו במשך זמן רב כשאתם אינכם בסביבה.

מאחלים לכם פאן בשפע!

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם