הכן כלבך לחורף הישראלי

מוזר לחשוב על החורף הקרב כשכולנו מבלים בחוף הים ומקטרים על החום, אבל בישראל כמו בישראל, כשהחורף יחליט להגיע, הוא יעשה זאת מבלי להתריא מראש ולכן הכנו עבורכם רשימה קצרה שכדאי לתת עליה את הדעת כבעלי כלבים.

בבקשה:

טיפוח חורפי

לפני שהחורף מתחיל, מרבית הכלבים יתחילו להשיר את פרוותם ולגדל אחת חדשה ומבודדת, על מנת להתמודד עם הקור. בארצנו הקטנטונת, בגלל הבלבול העונתי, יש כלבים רבים שישירו יותר, הן מבחינה תקופתית והן מבחינת כמות הפרווה. מומלץ לדלל קצת את הפרווה בתקופה הנוכחית על מנת להקל על הכלב בהחלפת הפרווה ועליכם בנקיון הבית.

מצע שינה

זה הזמן לתור את החנויות השונות ולחפש את מצע השינה האולטימטיבי לכלב שלכם. כדאי לדאוג לסביבה חמימה ורכה, מזרון, שטיח עבה או מיטה ייעודית לחיות מחמד. כל אלה יוכלו להרחיקם מהרצפה הקרירה ולספק להם אפשרות לשכב בנעימות.

טיפול תקופתי

הדעה הרווחת לפיה טפילים ומזיקים שונים אינם פעילים בחורף הוא נכון רק באופן חלקי – זאת משום שהחורף הישראלי איננו קר כמו החורף בארצות אחרות ובהחלט ניתן לראות פרעושים, קרציות ושאר מזיקים הפועלים גם בעונה זו של השנה. לכן חשוב להקפיד על שגרת טיפולי המנע התקופתיים. אם אינכם בטוחים האם כלבכם מחוסן, מוגן ומטופל – קיבעו תור ונוכל לבדוק זאת.

חיסונים

חשוב לשמור על שגרת החיסונים של כלבכם גם בימי החורף. אל תתנו לקצת (או הרבה) גשם למנוע מכם להגיע למרפאה ולשמור על בריאותו של הכלב שלכם.

גשם גשם משמיים

בעונת המעבר, קשה לצפות מתי יירד גשם ועולים הסיכויים שהטיפות יפתיעו אתכם בדיוק כשיצאתם עם כלבכם לטיול בחוץ ולכן – מומלץ להכין מראש מגבת לכלב באזור הכניסה לבית.

נרטבתם? קורה. כדאי לייבש את הכלב היטב לפני שמכניסים אותו הביתה. במקרים קיצוניים בהם הכלב רטוב מאוד, אפשר להשתמש במייבש שיער אך חשוב להקפיד על מרחק של לפחות 40 ס"מ מפרוות הכלב, כדי שלא לגרום לכוויה.

שיהיה לכולנו חורף בריא, בטוח ומלא כשכושי זנבות.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם