גור בבית – אור בבית

משפחות רבות החליטו לנצל את תקופת הקורונה והחגים ולצרף לבתיהן נקודת אור חדשה – גור כלבים.

אנחנו שמחים בשבילכם, מתרגשים איתכם ועל הדרך גם משתדלים לתת לכם כמה טיפים שכדאי שתדעו רגע לפני, כדי שתוכלו להיערך ולהתכונן כמו שצריך.

ביקור ראשון אצל הווטרינר

ראשית, חשוב לגשת לווטרינר בסמוך לרגע האימוץ. הקפידו לקבוע תור והסבירו כבר בשיחה שאימצתם גור ושהוא אינו מחוסן עדיין. כשאתם מגיעים למרפאה, החזיקו את הגור על הידיים, אל תניחו אותו על הרצפה ואל תאפשרו לו לרחרח או ללקק את הרצפה או בעלי חיים אחרים שנמצאים באזור ההמתנה.

גורים חשופים במיוחד למחלות מדבקות ויש להגן עליהם באופן קריטי עד קבלת החיסונים הנדרשים.

כשאתם אצל הווטרינר הנבחר, שאלו המון שאלות, בקשו מידע ואפילו הקליטו או רישמו את מה שנאמר לכם. בכל זאת, המעמד מרגש והגור חמוד כל כך… אז שלא תפספסו אינפורמציה חשובה.

הרגלי אכילה

חשוב להרגיל את הגור כבר מההתחלה בהרגלי אכילה נכונים, בצריכת מזון איכותי ומותאם ובשתיה מספקת. לגבי סוג המזון המומלץ ואופן ההאכלה – התייעצו עם הווטרינר בביקור הראשון (זה שכבר קראתם עליו בסעיף הקודם).

חלל בטוח

אם אתם צריכים לעזוב את הגור לבד, לפרק זמן קצר או ממושך, תחמו עבורו חלל בטוח ומוגדר באמצעות גדר גורים. גורים יתחילו ללעוס דברים כשהם עצמאיים ומשועממים. הם עלולים לגרום נזק לרכוש, לחפצים בבית ולעיתים גם לעצמם, מבלי להבין או להתכוון כמובן. האזור שאתם בוחרים לגדר חייב להיות בטוח וחופשי מחפצים שהגור עשוי ללעוס, מלבד צעצועי לעיסה ייעודיים המתאימים לכלבים כמובן.

במידה וזמן ההיעדרות שלכם צפוי להתארך, השאירו גם מזון ומים במידה מספקת.

אפרופו צעצועים!

הימנעו מצעצועים מצפצפים. הצעצועים הללו מכילים צפצפה קטנה שעלולה להינתק ולהיבלע.

נעל היא לא צעצוע, חביבי

כאשר אתם נותנים לכלבלב חפץ שאינו צעצוע הלעיסה שלו, אתם מלמדים אותו מבלי להתכוון שזה בסדר ללעוס חפץ שהוא לא הצעצוע שלו. אי אפשר לצפות מהכלב שיבחין בין נעל ישנה לנעל שקניתם שניה לפני שהסגר התחיל והרחיק בינכם לבין ZARA האהובה שלכם.

גור בבית – אנרגיה ספורטיבית בבית

שעמום ואנרגיה בלתי מנוצלת הן צמד הסיבות השכיחות ביותר להרס חפצים ורהיטים על ידי גורים. זהו, עכשיו לא תוכלו לומר שלא ידעתם את זה.

פעילות גופנית מותאמת גיל, גזע ומידת אנרגיה אישית נדרשת מדי יום ביומו וחשובה לבריאותו הכללית ולחילוף החומרים של הגור גם יחד.

שפה אחידה

חשוב שכל בני הבית ידברו אל הגור באותה שפה – החליטו ביניכם אם אתם בוחרים ב״לא!״, ב״אסור״ או בווריאציה אחרת שמקובלת על כולם.

זיכרו שהגור הקטן שזה עתה אימצתם הוא בן משפחה לכל דבר. ברגע שאתם מצרפים אותו לחיק משפחתכם, אתם לוקחים עליו את מלוא האחריות, לבריאותו, לשמחת החיים שלו ולכל מה שביניהן.

אל תהססו להתייעץ איתנו בנושא, אנחנו כאן לכל שאלה ועניין.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם