כלב העיר וכלב הכפר

״אני כל כך אוהבת כלבים, אבל גרה בעיר וחוששת שזו לא סביבה מתאימה לגידול כלב.״

נשמע מוכר?

יש הרבה אנשים שמאוד אוהבים כלבים אבל חוששים לאמץ בשל הסביבה האורבנית בה הם מתגוררים.

אז בואו נתעמק לרגע בגידול כלבים בעיר ונבחן את 5 הנקודות העיקריות שמונעות מכם, עירוניים שכמוכם, לאמץ חבר על ארבע:

לכלבים יש אנרגיה רבה ולמען בריאותם ורווחתם, חשוב שתהיה להם האפשרות לרוץ, להשתולל ולשחק. אז זוכרים את המתחמים המגודרים האלה שאתם רואים כשאתם מטיילים בעיר? אלה גינות כלבים. אנחנו ממליצים בחום לחפש בסביבתכם גינה שכזו ולאפשר לכלב שלכם לפרוק אנרגיה בצורה בריאה ומבוקרת.

זו אחת השאלות הנפוצות ביותר. זה נכון שכלבים לא ממש משתגעים על הרעיון של עשיית צרכיהם על מדרכות ושבילים סלולים, אבל כיום אין ערים שאין בהן גינות, פארקים ואזורים ירוקים שניתן ללכת אליהם. רק חשוב מאוד מאוד, לצאת מהבית עם שקיות לאיסוף הצרכים.

ידידינו התל אביב,ים חשוב שתדעו שגם תל אביב היא אחלה עיר לגדל בה כלבים. מלבד העובדה שהיא שופעת גינות כלבים ופארקים, עסקים רבים בה נחשבים לידידותיים לחיות מחמד וישנם בתי קפה רבים שמאפשרים להגיע עם חבר על ארבע וליהנות מהאווירה.

ובכן, כלבים זקוקים לשלושה טיולים ביום לעשיית צרכים וחילוץ עצמות. כיום יותר ויותר אנשים אשר עובדים שעות רבות מבינים שלא יוכלו לשאת בנטל הטיולים לבדם, כך צצו להם עוד ועוד דוג ווקרים שמגיעים לביתכם כדי להוציא את הכלב, לטייל איתו וגם לעדכן אתכם בשלומו, מה עשה ולא עשה וכו׳. אם אתם לא סומכים על אדם זר לחלוטין שיעשה זאת, אנחנו בטוחים שניתן למצוא נער או נערה מהבניין או השכונה שישמחו לעשות זאת תמורת סכום הוגן.

ראשית, כלבים בעיר יכולים להיות מאושרים לא פחות מכלבים אשר חיים בקיבוצים או מושבים. חד משמעית. זיכרו שלכל כלב עדיף לשהות בבית בטוח ומוגן של אדם שאוהב אותו ומטפל בו, על פי תנאי המחייה והמגורים במכלאות, כלביות וכו׳.

רוצים להתייעץ איתנו על אופן הטיפול בכלב שלכם?

אנחנו כאן בשבילכם. צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם