עונת מעבר בקרב חיות מחמד

אם אתם מגדלים בביתכם חיות מחמד, אתם כבר יודעים שעונת המעבר כבר לגמרי איתנו.

איך?

על ידי ערמות של פרווה על הרצפה, הרהיטים ועל הבגדים הכהים שהרגע יצאו מהכביסה.

נשירת פרווה היא חלק טבעי בחייהן של חיות המחמד. כלבים וחתולים מחדשים ומחליפים את פרוותם לאורך כל השנה, אך הנשירה המוגברת קורית בשתי עונות עיקריות – סתיו ואביב. בעונה הנוכחית מחליפות חיות המחמד את הפרווה הקלילה לפרווה צפופה ומחממת יותר לקראת ימי החורף הקרים. בגלל הצמיחה המחודשת, הגירוד והשינויים החלים בפרווה, נגרמת נשירה רבה וכבדה יותר מבדרך כלל.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הנשירה המוגברת בעונות המעבר היא להגביר את שגרת הטיפוח בהתאם.

בתקופה זו אנו ממליצים להבריש את השיער כמה פעמים בשבוע על מנת לעודד את תחלופת הפרווה ולתפוס לפחות חלק מהשיער שעתיד לנשור במסרק ייעודי, במברשת מתאימה או בכפפת סירוק.

חשוב לזכור שנשירת השיער מעידה על תפקוד נכון של פרוות הכלב או החתול, כך שאין צורך לנסות למגר את הנשירה בכלל, אלא למצוא דרכים בהן ניתן להקל עלינו, בעלי חיות המחמד, לשלוט בנשירה והשפעתה על בני הבית ותנאי המחייה.

חשוב לציין שבמידה ונראה לכם כי חיית המחמד שלכם סובלת מנשירה שאינה תואמת לעונת המעבר במידה סבירה, יש לפנות לייעוץ ובדיקה אצל הווטרינר המטפל.

יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם.

רוצים לקרוא עוד על פרווה, תספורות וטיפוח? לחצו כאן לכתבה שהעלינו בנושא.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם