קיץ 2022 – אמאל׳ה

השמועות אומרות שקיץ 2022 הולך לעשות לכולנו בית ספר.

מילא אנחנו, מודעים וממוזגים להפליא, אבל מה עם חיות המחמד שלנו?

בדיוק לשם כך ריכזנו כאן כמה נקודות חשובות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת בכל הקשור לטיפול בכלבים שלכם בעונה הלוהטת מכל.

שתיה מרובה

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל למרות הידיעה שמים מהווים צורך בסיסי והכרחי לבריאותן התקינה של חיות המחמד, גילינו שלא תמיד זוכרים למלא את הקערה במים נקיים מדי יום ביומו.

חשוב שתוודאו כי קערת המים ממוקמת במקום קבוע, כי אינה חלודה וכי תמיד מלאה בצורה מספקת. יותר מזה, בימים חמים במיוחד אתם יכולים להוסיף לה שתיים או שלוש קוביות קרח שיהפכו את כל הסיפור לאקסטרה מרענן.

טיול צהריים קצר יותר

גם אם הטיול הרגיל שלכם ארוך ומפנק, זכרו כי צהרי היום בקיץ הישראלי חמים במיוחד, גם עבור הכלבים שלכם. על אף שהטיול חשוב מאוד, השתדלו שטיולי הצהריים יהיו קצרים ותכליתיים יותר וגם השתדלו להימנע מחשיפה לשמש ישירה.

פרעושים, קרציות ושאר מזיקים

חודשי הקיץ הם בגדר מסיבה גדולה למזיקים הללו. טיפולי מניעה סדירים לרוב לא יאפשרו להם לחגוג ולהתרבות כרצונם, אך חשוב שתהיו עם היד על הדופק כדי לשים לב האם הטיפול המונע אינו מספק ודורש תגבור נוסף.

בחוץ או בפנים

במידה ואתם מגדלים את חיית המחמד שלכם בתוך הבית, הסעיף הזה מיותר לכם, אך במידה ואתם מאפשרים לה להתרוצץ בחצר הבית, שימו לב שיש בנמצא אזור זמין מוצל שאינו חשוף לשמש הקופחת. חשיפה ממושכת לשמש עלולה להוות סכנה ממשית לבריאותה.

נחשים

בארצנו הקטנטונת חיים כ-40 מיני נחשים, חלקם ארסיים. במידה ואתם גרים בבית פרטי, חשוב לשמור על ניקיון חצר הבית, להימנע מערימות של ציוד ולא לאפשר לכלבים שלכם להתקרב לסבכי קוצים ולמקומות מסתור פוטנציאליים לזוחלים ומכרסמים.

בנוסף, אנא מכם – כאשר אתם יוצאים עם כלביכם האהובים לטייל, אל תאפשרו להם לשוטט ללא השגחה וללא רצועה. למען בריאותם ושלומם.

לוהטטט

במהלך היום קרני השמש מחממות את האספלט, הכבישים והמדרכות לטמפרטורות גבוהות. חשוב לזכור שהכלבים שלנו צועדים יחפים ועל מנת למנוע מהם סבל מיותר וכוויות בכריות כף הרגל, יש להקפיד ללכת באזורים מוצלים ולהימנע ככל האפשר מעמידה או הליכה על האספלט.

שגרה

גם כשחם, גם כשהילדים בחופשה, גם כשמתוכננות חופשות, נסיעות וכיו״ב – הקפידו לשמור על שגרת החיסונים הנדרשת לכלבים שלכם. מבטיחים, המרפאה ממוזגת ותמיד תמצאו אצלנו כוס מים קרים וחיוך רחב.

שיהיה קיץ בריא, בטוח ומהנה.

המלצות מטופלים

מאמרים נוספים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם